På väg mot nya äventyr

Livet är bra underbart ibland! Sitter på tåget på väg mot någon som betyder lite extra för mig, har havet utanför fönstret, fantastiks utsikt, solen skiner i ansiktet, långhelg och bra Spotify-musik i lurarna. Jag är nöjd, lycklig och otroligt tacksam!
 
 Foto: Fröken Filmberg
 
Uppe med tuppen imorse för att hinna med bussen ner till downtown och sedan tåget mot en ny stad. Träffat massa med vänliga människor på vägen. Inhandlat frukost i restaurangvagnen, hade tur de tog kort på tåget även i detta annars väldigt kontantkära land. Dock vet jag inte om jag kan påstå att de hade så mycket frukost mest en massa sjuk söta flingor, kalla hamburgare i påse även en korv med bröd kunde man få från kyldisken, godis och chipspåsar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0