Allt har ett slut

Den här sista veckan har bestått av väldigt många blandade känslor. Tankar om hur det vore att stanna kvar och en insikt i hur mycket jag kommer att sakna Santa Barbara, SBCC och Kalifornien. Vädret har varit toppen sista veckan och det har inte bidragit till någon större hemlängtan, speciellt inte med tanke på att de verkar var mer än väldigt kallt hemma i Sverige. Jag är helt klar med alla mina kurser nu och mitt halvår som utlandsstudent på SBCC är över, de känns både väldigt bra och skönt samtidigt som det känns tråkigt. Jag har trivts bra och den här terminen har varit väldigt rolig och givande på många olika sätt. Många av mina lärare har varit fantastiska, både otroligt duktiga men också en extrem vilja och passion för att lära ut. Hemlängtan är just nu mindre än någonsin, men kanske beror det på att jag vet att om fem veckor är jag hemma igen.

Men jag är ändå redo att anta nya utmaningar och känner mig extra taggad inför en vår i Sverige ännu mer nu efter att jag fått redan på mitt antagningsbesked. Det kommer bli bättre än väntat, förmodligen bli både projektledning, marknadsföring, grafisk design och fotostudier. Slutet på detta kapitel innebär början på ett nytt!

 

Dom här skoldagarna kommer jag att sakna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0