California girls

Idag är det exakt två veckor kvar tills vi flyttar här ifrån och inte längre kan kalla oss boende i SB och Cali. Tiden har gått fort väldigt fort. Det känns lite tråkigt att det snart är över, men ännu har vi mycket kvar att se fram emot. Att vi flyttar här ifrån, betyder att vi antar nya äventyr.
 
Den 18 december lyfter planet till Hawaii för en två veckors lång semester i ett annat paradis. Efter det har jag en familjesemester att se fram emot och slutligen en hemresa till sverige och en resa till Åre som väntar när jag väl kommit hem. Därefter väntar ett liv i sverige. Slut på ett kapitel men början på ett nytt. En ny tid med nya äventyr, möjligheter och utmaningar.
 
Note to myself: Jag måste bli bättre på att fota nu sista dagarna och veckorna här, för snart är det slut det som jag drömt om så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0