Final week

Då har vi kommit till dagen då jag bara har en vecka kvar att studera på Santa Barbara City College. Jag är mitt uppe i alla finals och försöker hålla motivationen uppe enda in i slutet, även om den börjar dala lite. Idag har jag haft fullt med att färdigställa min fotoportfolio och förbereda för en individuell presentation som jag hade nu ikväll.
 
Kan meddela att det tog över 18timmar att printa och redigera bilder till portfolion. Men nu är den äntligen klar och jag väntar med spänning på det slutgiltiga betyget. Spenderat nästan hela dagen i fotolabbet men har även hunnit med att njuta av "sommarvärmen" som kommit tillbaka. Slut med regnrusket som pågått i en vecka och nu väntar strålande sol och temperaturer över 20grader. Perfekt mjukstart inför Hawaii. På tal om det, vi åker om 12 dagar!
 
Foton: Dagen idag i bilder. Passade på att fila lite på kvällens presentation medans jag åt lunch i hamnen. Nämnde jag att de var var fint väder idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0