Ikväll är det fest

Jag är överlycklig just nu, hittade dessa godsaker i en butik nere i downtown idag så ikväll har det varit fest. Bland det som jag saknar mest här i USA så står svenskmat och svensktgodis väldigt högt upp på listan. Den amerikanska maten och godsakarna har generellt inte gjort något större intryck eller bidragit till några större smakupplevelser. Wasa knäckebröd, swedish fishes och lite andra svenska grejer kan man hitta här på flera ställen, men jag hade aldrig trott att jag skulle hitta både daim och ballerina i USA. Butiken heter World Market och jag har varit där förut men inte kommit ut med så bra fynd som denna gången.
 
Vi har arbetat flitigt med vår Santa Barbara bucketlist nu i helgen, berättar mer om det i början på veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0