Behind the scenes

Igår var jag påväg till banken för att fixa lite nya pengar men upptäckte efter en lång bussfärd att de hade stängt pga av Columbus day som man firar här i USA. Hamnade i stället på en liten affär med mängder med kalasprylar och pynt. De hela resulterade i en stor påse grejer och en knippe heliumballonger som användes som rekvisita till veckans fotouppgift. Busstur med massa heliumballonger - Check!
 
Eftermiddagen spenderas i parken med kameran och min alldeles egna modell och sambo Moa. Resultatet av vad vi/jag pysslat med hoppas jag att jag kan visa senare i veckan. Inläming nu på torsdag, men det finns ännu många bilder kvar att fota. Här kommer lite "behind the scenes" bilder...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0