Brandon Wong Photography

Brand Wong Photography är en av mina nya favorit fotografer. Brandon Wong och Katrina Santos är två bröllopsfotografer som tillsammans fotar fantastiska bilder under namnet Brandon Wong. Jag gillar de fina miljöerna och hur de fångar verkliga ögonblick på ett annorlunda sett. Dessa är några av de bilderna som jag gillar mest, men de var svårt att plocka ut några få, då alla på något sätt hör i hop och är minst lika fina.
 
Denna vecka får de vara inspiration till min foto essay, som är veckans fotograferingsuppgift. Ännu är idéerna få men jag hoppas att jag snart är igång och fotar.
 
Fler fina bilder från Brandon Wong finns att kika på HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0