My new addiction

Jag har blivit kär! Hittat ett helt nytt beroende som passar mig perfekt nämligen Pinterest. Förstår inte varför jag inte upptäckt detta tidigare, det är som gjort för mig. Har varit medveten om att de existerat och även kollat en hel del där för inspiration tidigare, men de har inte förrän nu slagit mig att även jag kanske borde skapa mig ett konto. Normalt spar jag ner allt jag gillar på datorn och har flera inspirationsalbum med flera tusenbilder i. Från och med någon vecka tillbaka finns jag nu på Pinterest och kan pinna allt som jag gillar istället. Helt fantastiskt!
 
Nyfiken? Ta en titt här.
Nu skall jag fortsätta pinna lite och försöka hitta lite mer inspiration till kommande fotouppgifter (yes, jag lämna in 2st idag kl 5pm och nu har jag redan fått nya) innan det är dags att sova och ladda om för fredag.
 
 
Foto: Fröken Filmberg

Kommentarer
Postat av: tina

Tusen tack för tipset!!

It was also made for me:)

2012-11-06 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0