Plugg pause

Ibland finns det så mycket andra saker som är så mycket roligare än att plugga, typ som att kika på en massa fina inredningsbilder, mäklarsidor och inspirationsalbum. Denna gången fastnade jag för en lägenhet som är tillsalu hos Alvhem Mäkleri (älskar deras lägenheter). En fin liten etta med sovalkov, snygg tavelvägg, fina detaljer och mycket vitt blev dagens favorit.
 
Någon som delar mitt inredninsgintresse och vill se fler bilder så finns dem att kika på HÄR!
 
Foto: Alvhem Mäkleri

Kommentarer
Postat av: L

Superfin lägenhet men så är den också stylad av duktiga Sarah Widman! Kärlek vid första ögonkastet för min del

Svar: Vist är den, jag skulle kunna flytta in imorgon! Fint namn du har ;) /Lili
frokenfilmberg.blogg.se

2012-09-24 @ 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0