Vi drar till Las Vegas

I helgen väntar nya äventyr vilket innebär att det blir lite extra mycket plugg nu innan helgen. Jag trodde nästan att jag var klar med allt efter den långa pluggnatten igår, men idag överraskades jag med fyra stycken nya uppgifter med kort deadline. Hemskt kan man tycka men jag är faktiskt överraskande positiv och kunde tidigare idag knappt vänta tills jag fick sätta igång med den första uppgiften.
 
Kursen Webb Design blev först på tur och uppgiften innebär att göra en design i Photoshop till en hemsida om valfritt ämne. (yes vi har äntligen övergått från teori till praktiskt arbete) Uppgiften har tagit tid, varit knepigt och jag är långt ifrån klar men jag kan meddela att jag 7 timmar senare fortfarande tycker att de är lika roligt och är inte ett dugg sugen på att gå och lägga mig. Jag älskar den kreativa miljön som jag blivit introducerad till här i Kalifornien och ämnena som jag valt är definitivt något jag vill fortsätta utvecklas inom när jag kommer hem. Med det sagt så tackar jag nog för mig för idag(natt) och går och diskar.
 
Foto: Fröken Filmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0