Då var det dags

Dagen som jag både längtat efter och fasat över har kommit. Det är dags att lämna fina, fantastiska Kalifornien på obestämd tid. Mina 6 månader här är över och jag kan nu säga att jag både bott och studerat utomlands. Känslorna är blandade, jag både längtar hem samtidigt som jag gärna skulle vilja stanna. Stanna för att få chans att uppleva mer, bo i värmen, nära havet och bland palmerna. Längtan hem till Sverige till familj, vänner, lägenhet och mat. Men jag har tagit mitt beslut. Jag skall hem och nu har det blivit dags! Hemma väntar en resa till Åre, redan nu på lördag. Sedan väntar nya utmaningar och nya drömmar skall bli verklighet!
 
Jag har spenderat min sista dag och natt i Kalifornien. Väskorna är packade och passet ligger i bakfickan. Nu är det dags! Sveeerige vi ses om ett par timmar...
 
 
 
Time to say godbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0