Final destination

Jag börjar vänja mig med att bo på hotell. Inga stenhårda sängar, inga sängar formade som hängmattor, ingen kö in till badrummet istället en mjuk och skön säng, service, jacuzzi, frukost och gym. Dock får man även här leva med ljudet från storstäderna om nätterna, men de upplever jag som mer trevligt än störande. Är man i LA och Beverly Hills så är man. Vem hade kunnat tro att man dessutom skulle finna philosophy produkter på hotellrummet en hel uppsjö av dem dessutom. Lycka!

 

Vi spenderara sista dagarna i USA med shopping, sevärdheter, studiotours, godmat och kvällar i jacuzzin. Hunnit med en och annan gymvisit också, ett måste för att kunna äta kvällsmat med gott samvete här i hamburgarens hemland!

 

 

Foton: Froken Filmberg via Instagram

 

Som ni kan se på mitten bilden så förbereder jag mig för hemkomst till ett kallt Sverige. Tycker Kalifornien varit kallt de senaste dagarna men enligt vädersiterna så är det yttligare 30grader kallare i Sverige. Jag kommer dö när jag kliver av planet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0