Resan fortsätter

Den 1 januari gick flyget hem från fina Hawaii för att sedan den 2 möta upp världens finaste familj i LA. Ett halvår utan dem har satt sina spår och saknaden har varit stor. Nu är vi återförenade och har bilat upp längs highway 101. Först förbi SB för att släppa av och säga hej då till en mycket fin vän, som står mig närmre nu än någonsin, som jag kommer sakna att se varje dag och som betytt mycket för mig den senaste tiden - min fina vän, resekamrat och rumskompis. I will miss you! Men vi ses snart item.

Roadtripen fortsatte sedan genom fin natur upp till San Francisco. Nu befinner vi oss i närheten av union square, på fint hotell med en efterlängtad mjuk och skön säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0