Roadtrip to Hollywood

Sista dagen är spenderad i Santa Barbara och nu lämnar jag SB ännu en gång, denna gången utan planerad återkomst. Familjen och jag fortsätter om nån timme på Highway 1 mot Ventura, Malibu, Hollywood och LA, där vi tillbringar den sista tiden innan vårt/mitt plan hem till Sverige lyfter.
 
Detta fick mig att minnas att blogginlägget från vår helg i LA någongång nu i höstas aldrig blev publicerat. Passar på att blicka tillbaka, minnas och le genom att publicera det nu i efterhand.
 
Någon gång i November:
Tillbaka till verkligheten efter en helg i lyx. Vi har bott i Hollywood på ett jätte fint hotell (tillsmammans med Sean Penn). Tittat på Hollywoodskylten. Träffat Emmyvinnare i lobbyn och filmteam utanför rumsdörren. Besökt Venice Beach och badat i jätte vågor. Åkt taxi med Eminems chauför. Besökt en av de största klubbarna, Avelon. Badat jacuzzi under en stjärnklar himmel. Ätit på Cheescake Factory och Hard Rock Café. Skrattat. Träffat kändisar i en liquor store. Tittat på några av de ca 5000stjärnorna på Hollywood Blvd. Spanat på kändisars hus (snarare slott). Åkt förbi ett nattsvart Malibu och slutligen bilat tillbaka hem till fina Santa Barbara.
 
Foton: Fröken Filmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0