Update

Jag hade hoppats att mitt nästa inlägg skulle handla om hur fantastiskt de var att komma hem till Sverige. Men nej jag är fortfarande kvar i LA!

Dagen idag har inte riktigt gått som planerat. Först fel på flygbiljetten sen fel terminal. Därefter övervikt som jag med lite tur och charm slapp betala för. Efter det meddelande om att planet var försenat en timme. Gate utan mat. Köer och problem. Meddelande om ytterligare försening ca en timme. En timme senare meddelande om att planets motor är sönder.

De fem timmar som jag igår insåg att jag skulle spendera i Paris har nu blivit mindre än två och anslutningsflyget kan komma att åka utan mig. När jag kommer hem vet jag inte men jag hoppas resten av resan går utan större problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0